"İletişim ve Müşteri İlişkileri" temalı konferans Albüm
24 Mart 2017 Cuma,
Projemiz kapsamında "İletişim ve Müşteri İlişkileri" temalı konferans düzenlendi.

Projemiz kapsamında düzenlenen konferanslardan üçüncüsü olan "İletişim ve Müşteri İlişkileri" temalı konferansımız kursiyerlerin, sektör temsilcilerinin ve akademisyenlerin katılımı ile Erzincan Grand Simay Otel'de gerçekleştirildi. Konferansta müşteri ilişkileri, müşteriye yaklaşım yöntemleri, marka algısı, müşteri ile iletişim kurma yöntemleri hakkında Yrd. Doç Dr. Tevhit Kahraman tarafından detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Sunum sonrası kursiyerleimiz ile proje koordinatörümüz Doç. Dr. Murat Çetin ve Yrd. Doç Dr. Tevhit Kahraman arasında karşılıklı soru-cevap ile kursiyerlere ticari ortamlarda insan ilişkileri ve müşteri iletişimi hakkında önemli bilgi ve kazanımlar aktarılmıştır. Ardından katılımcılara yemek ikramı ile konferans sonlandırılmıştır.